Česta pitanja

Ko smo mi?

O nama

OMNI-PROMET

Firma “OMNI-PROMET” je osnovana 28.8.1992. godine kao društvo sa ograničenom odgovornošću.

Od tada pa do današnjeg dana razvijamo se sa jednim ciljem, da zadovoljimo naše kupce. Osnovna delatnost firme je  trgovina na veliko profesionalnim, hobi, električnim i ručnim i alatom kao i građevinskim mašinama.

Omni-promet d.o.o. se nalazi u Beogradu, u Bulevaru Mihaila Pupina 10z, Lokal 109

KADA ĆE ROBA BITI ISPORUČENA?

Nakon izvršene porudžbine kontaktiraćemo Vas i u najkraćem roku isporučiti poručene artikle. Veliki broj artikala imamo na lageru, a ukoliko  trenutno nemamo poručene artikle na stanju kontaktiraćemo Vas na telefon ili mail koji ste uneli prilikom porudžbine i poslati robu čim je dobijemo, za maksimalno 1-5 radnih dana u zavisnosti od dobavljača.
Ukoliko je potrebno više od 5 radnih dana za dobavljanje/uvoz artikala koje ste poručili, naši zaposleni će Vas kontaktirati i tražiti Vašu potvrdu za čekanje i poručivanje proizvoda. Ukoliko proizvode nemamo i ne možemo da nabavimo, u najkraćem roku ćemo Vas obavestiti o tome putem mejla koji ste ostavili pri porudžbini, ili telefonskim putem. Ukoliko ste izvršili porudžbinu pre 10:00h, a mi  imamo poručene artikle na stanju u magacinu internet prodaje dobićete robu već sutradan.

KOLIKA JE GARANCIJA NA PROIZVODE?

Više o garancijama na proizvode i načinu produživanja garancije možete pogledati na stranici Kako produžiti garanciju.

KAKO OSTVARITI GARANCIJU?</h3 class=”faq-title”>

Da bi servis priznao garanciju potrebno je uz garantni list priložiti i fiskalni račun koji ste dobili pri kupovini proizvoda. Ako je garantni rok za Vašu mašinu 3 godine i mašina se pokvarila nakon 2 godine, potrebno je da imate i sertifikat za produžetak garancije na 3 godine, koji se popunjava na odgovarajućem sajtu najkasnije 4 nedelje nakon kupovine.
Da saznate kako da produžite garanciju (ako postoji mogućnost) kliknite na: Kako produžiti garanciju.

VRAĆANJE PROIZVODA

Ako niste zadovoljni proizvodom kupljenim na našem sajtu iz bilo kog razloga ,u roku od 14 dana možete vratiti proizvod. Proizvod koji se vraća mora biti u istom stanju kao i kada je nabavljen i mora sadržati svu tehničku dokumentaciju (uputstvo,izjavu o saobraznosti, garanciju ukoliko podleže garanciji, pakovanje itd).
Ako vraćate ispravan proizvod, proizvod ne sme biti korišćen. Proizvod mora biti bez bilo kakvih fizičkih oštećenja i tragova korišćenja. Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.

Kupac pismeno ili elektronski obaveštava prodavca u roku od 14 dana da vraća proizvod, pomoću Obrasca za odustanak koji se nalazi na poledjini računa. Troškove transporta pri vraćanju snosi kupac.

KOJE JE RADNO VREME PRODAVNICE Omni promet d.o.o.?

Radno vreme prodavnice je:
Radnim danima – 8:00 – 16:00h.
Subotom – 9:00 – 13:00h.
Nedelja je neradan dan.

DA LI JE POREZ UKLJUČEN U CENU?

Da, porez je uključen u cenu svih artikala na sajtu Omni-alati

DA LI MOGU DA OTKAŽEM PORUDŽBINU NAKON PORUČIVANJA?

Ukoliko želite da otkažete Vašu porudžbinu, molimo Vas da nam pošaljete e-mail ili da nas pozovete telefonom. Mi ćemo to učiniti za vas. Molimo Vas da imate u vidu da nismo u mogućnosti da to učinimo ukoliko je porudžbina već napustila skladište.

KOJOM KURIRSKOM SLUŽBOM ŠALJETE ROBU?

Robu šaljemo putem City express kurirske službe.

KOJI SU TROŠKOVI DOSTAVE?

Dostava za porudžbine preko 15.000 din. je besplatna.
Dostava za porudžbine ispod 15.000 din. košta 350 din.
Cena isporuke (besplatna/350 din.) važi ako je težina svih pojedinačnih proizvoda u korpi manja od 10 kg.

DA LI SU SVI PROIZVODI STALNO RASPOLOŽIVI?

Proizvodi na kojima ne postoji znak nema na stanju su uglavnom dostupni za poručivanje. Zbog širine ponude nismo u mogućnosti da sve proizvode držimo na našem lageru, ali se trudimo da imamo sve najčešće poručivane i tražene proizvode. Omni-alati se trudi da redovno ažurira stanje proizvoda, ali zadržava pravo na grešku.

DA LI JE MOGUĆA ISPORUKA PROIZVODA VAN TERITORIJE SRBIJE?

Isporuka je moguća samo na teritoriji Srbije.

KONTAKT

Za sva ostala pitanja kontaktirajte nas na broj 011-311-51-75 ili nam pošaljite mail na adresu omnialati@gmail.com

X